top of page
post7488

Temamøte om sykefraværsoppfølging

22.januar - sett av datoen! I samarbeid med Nav tar vi opp suksessen fra i høst. Det blir frokostmøte på Kyrksæterøra og lunsjmøte på Liabø med tema sykefravær denne gang. Vi vet at mange engasjerer seg innenfor temaet, og at sykefravær forbindes med store utfordringer for den som er arbeidsgiver i tillegg til det åpenbare: Den som er sykemeldt.


Sykefravær er en stor utfordring for mange bedrifter, med betydelige konsekvenser for produktivitet og økonomi. Når ansatte er borte på grunn av sykdom, kan det føre til økt arbeidsbelastning for de gjenværende medarbeiderne, forsinkelser i prosjekter og økte kostnader. For å adressere disse utfordringene, arrangerer Heim Næringsforening og Nav Heim et temamøte om sykefravær for arbeidsgivere. Møtet vil gi deltakerne verdifulle tips og verktøy for å håndtere sykefravær på en god måte.


En viktig strategi som vil bli diskutert, er tidlig intervensjon. Ved å identifisere og adressere utfordringer tidlig, kan bedrifter redusere varigheten av sykefravær. Vær bevisst betydningen av et godt arbeidsmiljø, som kan bidra til å redusere sykefravær og øke trivselen blant ansatte.


Gjennom diskusjoner og erfaringsutveksling kan arbeidsgivere få nye perspektiver og ideer til hvordan de kan håndtere sykefravær i sin egen bedrift. Dette vil bidra til å redusere kostnadene og skape et bedre arbeidsmiljø for alle ansatte.


Du får to muligheter til å være med på dette temamøtet:




Velkommen til et informativt og praktisk møte med oss i Heim Næringsforening og Nav Heim!



29 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle

Comments


bottom of page